Bacówka pod Mala Rawka – Bieszczady 3.-4.12.2011

obr.Počasie nevyšlo podľa predstáv, ale akcia vyšla výborne. Kopec zábavy a večer aj spevu. Kto nebol, môže ľutovať.

V sobotu sme vystúpili na najvyšší vrchol Bieszczadov Tarnicu z Wolosateho cez Halicz. S Jurajom a Peťkou sme zostúpili hrebeňom cez Szeroki Wierch a ostatok, Vlado, Jožko, Majo s Jankou a Maroš po modrej do Wolosateho, späť k autu.

Poobede nasledoval presun na parkovisko v Przelecz Wyzniańska autom a odtiaľ na pešo za dažďa na chatu Bacówka. Večer sme posedeli pri varenom vínku a neskôr aj postáli vonku so spevníkom v ruke.

Na druhý deň sme s Peťkou vybehli na Malu a Wielku Rawku za dosť silného vetra a pri zostupe nás zastihol v nižších polohách aj dážď. Takže ďalší plán sa zmenil na kratší výstup, a to na Chatku Puchatku v Polonine Wetlinskej. Spočiatku pršalo, ale vyššie nás čakala „iba“ hmla a studená chata. Po pár minútach čakania na obsluhu nás to prestalo baviť a tak už iba dole a naspäť k autu.

Posledná zastávka bola v Medzilaborciach na večeri a tam sme sa aj rozdelili. Jedna posádka smerovala priamo domov a druhá posádka s prestávkou v Svetliciach tiež domov.
Ďakujem všetkým zúčastneným za pekný víkend v krásnom Národnom parku Bieszczady.

Dušan

Za dažďa na chatu

Už po večeri

Bacówka pod Mala Rawka

Už skoro v noci pred chatou