Turniská 27.~29.8.2011

obr.Posledný augustový víkend nám vyšla dvojdňová (troj) akcia na Turniskách s lezením, turistikou aj s opekaním so všetkým, čo k tomu patrí.

Už v piatok večer odchádza jedno auto s Peťou, Vladom, Marošom a so mnou. Pod Turne sme prišli po tme, ale to nebránilo opekaniu a začatiu víkendovej akcie, už tradične ovocnej.

V sobotu ráno sa neponáhľame a liezť začíname až okolo jedenástej. Kúsok po nás prichádza druhé auto s Jozuchom, Endži, Peťom a Tónom. Peťka ma spustila z cesty na zem kde ma od nich čakalo pekné privítanie. No a takto sme liezli celý deň, od najvyššej Turni po Veľkonočnú Turňu :-)

Stretávame tu pár kamarátov a medzi nimi aj Jana (Jeňa) z KE, s ktorým sme sa zoznámili na Kaukaze. Prehodíme pár slov a som rád, že som ho videl po troch rokoch. Ako ten čas letí...
Na Veľkonočnej sa postupne všetci doničíme a v podvečer schádzame k nášmu táborisku. Po postavení stanov opečieme klobásky, špekáčky a po tme, keď nám došli zásoby, sa presúvame do dediny na jedno pivko a rýchle poldeci pri pulte. Je dobrá nálada, krásna noc a spievajúc sa tak presúvame pomaly späť k stanom.

Na ďalší deň niekto lezie a niekto turistikuje. Jozuch, Endži, Tóno, Peťo a Maroš poliezli na Veľkonočnej Turni pár pekných ciest a poobede sa šli kúpať na Ružín, kde nás zvyšných, počkali, keďže sme sa vrátili neskôr ako sme chceli z Kojšovej holi. Túra začala dosť neskoro (nikomu sa nechcelo vstávať) cez Turniská na Krížny hrb, kde Peťka otvorila ušetrené šampanské a pokračovali sme grgajúci na hlavný hrebeň a na Kojšovú hoľu. Dole po krásnom hrebeni (červená značka na sever) do Kojšova. Škoda, že čučoriedky už boli vyzbierané, ale väčšia škoda je, že tam ostal po zbierajúcich bordel ako na Ukrajine.

Krásny lezecký, spoločenský a turistický víkend máme za sebou a tešíme sa na ďalší, už aby bol.

Dušan

obr
Raňajky v prírode s ústnou vodou a čistou vodou na zapitie

Peťo s Tónom raňajkujú pod skalami

Peťa čaká na slnko

Pekná dlhá cesta Kazateľňa

Endži s Peťom v cestách Biele krúžky a Biela Nemoc

Endži doliezla Alpský kút a Peťo lezie Kazateľňu

obr
Maroš lezie dlhú cestu ... ?

Večerná opekačka

Prestávka cestou do dedinskej krčmy